Thursday, May 22, 2008

SEMARAK non partisan membangunkan mahasiswa!




Salam sejahtera,









Blog ini direka khusus untuk penggerak, aktivis dan ahli Sekretariat Rakan Muda KIPSAS dan siswa-siswi KIPSAS secara amnya. SEMARAk terhasil pd tahun 2003, daripada inisiatif penasihat MPPKIPSAS pada ketika itu, bertujuan untuk menghimpunkan fikrah dan swadaya kepimpinan mahasiswa KIPSAS untuk membangunkan idealisme, intelektualisme dan aktivitisme.



(Gambar: Ahli SEMARAK turun padang membantu mangsa banjir)




Walaupun baru berusia setahun jagung, SEMARAK boleh berbangga dengan pencapaiannya apabila wakilnya terpilih ke Kemboja serta khidmat ahlinya ditagih hingga ke peringkat akar umbi. Kini, SEMARAK mengorak langkah menuju ke hadapan membina citra kecemerlangan siswa-siswi di bumi KIPSAS.




Justeru, blog ini menjadi medan untuk percambahan fikrah dan pemurnian isme ke arah pembangunan modal insan yang lebih gemilang...

7 comments:

sue said...

salam.. wah!! beshnyer.. semarak maju skrg.. thanxs for cik wan coz banyak tolong exco dalam membangunkan semarak.. hope semarak akan menyemarakkan semangat siswa-siswi sebagai sukarelawan negara..

Ghodong said...

ThUmBS uP! Rakan Muda activ8...

nurr said...

salam... ada peningkatan ye semarak skng. hrp selepas buka sem ni semarak akan terus bergrak aktif. dihrapkan semua exco termasuk orang kuat semara, cik wan akan terus berusaha memantapkan lg semarak... chaiyok!! insyaALLAH>>>

Dr Parcon said...

Tahniah... SEMARAK Rakan Muda di KIPSAS, semoga program2 terus dapat memanfaatkan siswa-siswi, teruskan melatih kepimpinan!

~Taqi~ said...
This comment has been removed by the author.
~Taqi~ said...

wAH SEMARAK makin maju...bgs2 :)

~Taqi~ said...

Majulah SEMARAK utk KIPSAS dan DUNIA ;)